Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
X
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 19
týden: 310
celkem: 471579
Kamenný obchod uzavřen

Kamenný obchod
od 1.1.2016 uzavřen

 

Doprodej obuvi přes e-shop
s možností osobního odběru.

Nabídka služeb, japonské tlakové masáže shiatsu
stále platí.

Kontakt

Mgr. Ilona Slavíčková
 mobil 603 303 146
info@klubmesicek.cz

majitelka: Mgr. Ilona Slavíčková
odpovědná vedoucí: Ilona Slavíčková

kontaktní adresa: Famfulíkova 1131/18, Praha 8

IČ 69477205
provozovna 1005196141

​adresa provozovny: Famfulíkova 1144/11, Praha 8

Reklamační řád

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Klub měsíček provozovaného podnikatelkou
 

Mgr. Ilonou Slavíčkovou, se sídlem Famfulíkova 1131/18, 182 00 Praha 8

IČO:69477205

DIČ:008-6952220330

zapsanou v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem městské části Prahy 8, č. j. ŽO/F/07/3951

Kontakt tel.: +420 603 303 146

Kontaktní e-mail: info@klubmesicek.cz

 

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a

- vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem VII  Všeobecných obchodních podmínek.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

 

2. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

 

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

 

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

- jste o vadě před převzetím věci věděli;

- jste vadu sami způsobili;

- uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

- opotřebení zboží způsobené jeho užíváním;

- vady způsobené nesprávným užíváním zboží (tj. používáním v rozporu s návodem k použití nebo jiným způsobem či k jinému účelu, než k jakému je zboží obvykle užíváno), nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním a uchováváním.

- vady způsobené mechanickým poškozenám nebo nadměrným zatěžováním

- vady vzniklé v důsledku působení vyšší moci

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí. 

 

5. Jak postupovat při reklamaci?

Při převzetí zboží zasílaného prostřednictvím České pošty jste povini zkontrolovat stav zásilky a v případě jejího poškození jste oprávněni odmítnout zásilku převzít. Pokud poškozenou zásilku převezmete, jste pro účely uplatnění vad zboží povini jeho poškození při přepravě prokázat, proto je vhodné sepsat o tom s přepravcem protokol.

V případě, že při přepravě došlo k poškození dodávaného zboží, jste povini nám tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit a k oznámení připojit i kopii protokolu o poškození zásilky nebo poškození při přepravě jinak doložit.

V případě, že dodané zboží vykazuje jiné vady, než poškození vzniklé při přepravě, popř. pokud se takové vady projeví v záruční době, jste oprávněni reklamovat vady u nás. Reklamaci u nás (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně.

- reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě) nebo po předchozí domluvě osobně na adresu našeho sídla.

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Kupující bere na vědomí, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, jedná se o darování ve smyslu občanského zákoníku. Ohledně takových dárků nelze uplatňovat vady ani jakákoli spotřebitelská práva.

Oznámení o poškození zboží při přepravě nebo o reklamaci musí obsahovat označení reklamovaného zboží, kontaktní údaje kupujícího a ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace a pokud bylo zboží reklamováno již v minulosti tak také doklad o této reklamaci. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci a zároveň doručeno vadné zboží.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1. ledna 2016